–Luca -nap alkalmából, nem serénykedhettem itthon, így nem volt semmi kifogásom arra, hogy megírjam beszámolómat az ANKER’T-ben megrendezésre került, SANDAVA STUDIO által szervezett, Téli mese divatbemutató és design vásárról.
Az esemény mottója: MAGYAR DESIGNT A KARÁCSONYFA ALÁ!
Ez volt a stúdió második nagy divatbemutatója, amelyen lehetőséget nyitott a közönség számára, hogy személyesen is megismerkedhessenek a magyar tervezőkkel és termékeikkel.
Az est folyamán összesen 18 kiállító termékeit tekinthették és vásárolhatták meg a vendégek .
-A következő bemutatók voltak látatók:
1. SAINT AURORA
A márka tervezője Király Katalin, 2015-ben indult útjára egy kis kapszula kollekcióval.
A tervező olyan nőknek készíti ruhadarabjait, akik szeretik a művészeteket, képesek felfedezni a részletekben rejlő szépséget, a finoman nőies eleganciát kedvelik, de bennük él még a gyermeki és játékos Énjük is.
A tervező elmondása szerint, célja az volt, hogy minőségi alapanyagokból, ötvözve a mai kortárs divatelemeket és a hagyományos kézműves, művészeti vagy épp haute couture technikákat – hordható, de mégis egyedi ruhadarabokat hozzon létre.
Az új kollekciót a tervező a Városi nimfák névre keresztelte!
-Véleményem szerint ez a kollekció igazán nőies lett. Megfelelő kiegészítőkkel valóban városi nimfákká válhatunk bennük.
2. RÉTHY FASHION
Minden ember szekrényében található farmernadrág. Mit csinálunk, ha kilyukad, elszakad?
Nem dobjuk ki! Ez a hitvallása Réti Évának, a szigetszentmiklósi márka vezetőjének, aki 2012 óta kínál alternatívákat a farmerek újrahasznosítására A-tól Z-ig.
2019-ben jött létre azzal a céllal, hogy újra divatba hozza a magyar minta- és formavilágot. A ruhadarabokat fiatalosság, lendületesség, bohókás stílus jellemzi. A tervező, Rengei Georgina olyan magyar néprajzi területekből merít ihletet a tervezéshez, amik kevésbé ismertek, feldolgozottak.
A márka célja a tervező szerint az, hogy a ruhái örömet okozzanak, kiváló minőségűek és nagyon könnyen kezelhetőek legyenek, és ne csak a viselőjének, hanem a környezetének is mosolyt csaljon az arcára.
3. NAGEA
A márka megálmodója Kálomista-Könczöl Alexandra divattervező.
Ruháit a fantázia, a tudományos fantasztikum világa és a futurisztikus stílus ihleti.
A fekete, ezüst és kék színek árnyalatai szinte védjegyévé váltak a fiatal, tavaly indított márkának.
A tervezőnő elmondása szerint, a tervezés két irányvonalon folytatódik tovább: utcán viselhető, valamint bérelhető jelmezek is lesznek majd. Szeretne egy újszerű, modern irányvonalat elindítani. Ebből adódóan minden darabját úgy tervezi, hogy ajánlani tudja őket különböző testalkatú hölgyeknek.
Hiszi, hogy a jövő nőideálja kreatív, határozott, tudatos, vagány, ismeri képességeit és használja is azokat!
– A NAGEA ruhákat immáron a második divatbemutató alkalmával én stylingoltam, nagy örömömre (@HUANNAMISTYLE ) .
Az alkalmat kihasználva köszönetet szeretnék mondani a tervezőnek, a személyemhez fűződő feltétlen bizalmáért!
Ebben a szakmában az ember nagyon hálás, ha kreativitását kontroll nélkül hagyják szárnyalni…
A tervezője Varga Anita. A márkát azért hozta létre, hogy munkái által megmutathassa a kézzel készült textilek sokszínűségét és egyedi felhasználását. Legfőbb inspirációját a magyar népművészet elemei adják, amiket egy újfajta megvilágításba helyez.
Termékpalettájában megtalálhatóak a kézzel szőtt táskák és különböző ruházati díszítőelemek.
Fontosnak tartja a hagyományos, kézzel készült technikák használatát.
7. INTOO
Két tervező, Csiffáry-Back Nikoletta és Koncz Imre kooprodukciójából létrejött márka.
Stílusát a két különböző karakter együttműködése alkotja.
Nikoletta az elegáns, praktikus, ugyanakkor utópisztikus darabok kedvelője, Imre pedig az extravagáns, a retró-punk, valamint az urbanista stílust képviseli. Ezek a jegyek adják az INTOO eszenciáját.
Azoknak az embereknek ajánlják ruháikat, kiegészítőiket, akik igénylik az egyedi stílust, a fenntartható életforma kedvelői, ugyanakkor keresik a sikkes és különleges darabokat. Akiknek fontos, hogy tudják, kik készítik ruháikat, tudatosan élnek és vásárolnak.
– Véleményem szerint a tervezőpáros márkája a jövő magyar divattervezői világának egyik legkiemelkedőbb alakja lesz!
A bemutatók között Klajkó Szanda énekelt.
-A divatbemutató után kezdődött a design vásár, ahol a fenti tervezőkön felül a következő magyar alkotók vettek részt:
Naiica
Mayamood
- Mayamood. Fotó Marcus Schirrmacher
Astu Clothing
- Astu Clothing. Fotó: Marcus Schirrmacher
Biri Magdi Textile Jewelry
- Biri Magdi Textile Jewelry. Fotó: Marcus Schirrmacher
Csecse Becse
- Csecse Becse
Mural Pixel
Treasure Box Home Decor
- Treasure Box Home Decor fotó: Marcus Schirrmacher
Artnes Interior Design
Boomyourself by Boros Yvette
- Boomyourself by Boros Yvette
Handbag
- Handbag fotó: Marcus Schirrmacher
MJ Glass Design
- MJ Glass Design fotó: Marcur Schirrmacher
-A tervezők munkáit megvásárolhatjátok a SANDAVA STORE -ban
Az esemény további résztvevői voltak:
modellek:
Gelencsér Janka, Klajkó Szandra énekesnő, Forga Michaelle, Gönci Zsófi, Spisák Judit, Nemec Mariann író és művésznő, Darabos Dóra, Molos Janka, Nikolics Daniella, Boros Yvette, Balla Zsuzsa, Ludvig Eszter, Mátis Eszter Léna, Pál Hajnalka életmód és beauty blogger, Kazsoki Bettina, Nagy Dalma, Szabó Hanna
sminkes csapat:
Székely Viktória, Kardos Kitti, Dőring Enikő, Szőcs Enikő és Novinics Edit
– A Divatbemutatón a cipőket a CIPŐFALVA biztosíotta.
Fotók: Marcus Schirmacher
-A stúdió tervezői szeretettel várják az érdeklődőket az Andrássy út 95. szám alatt, a SANDAVA STUDIO -ban , amely 2020-ban Moment néven folytatódik tovább, Klajkó Szandra és Veréb Tamás előadóművészek vezetésével.
-Ha tetszett a bejegyzésem, akkor ne felejts el feliratkozni blogkövetésre! 🙂